Zavolajte nám (Po-Pi 9-14)

Poškodená zásielka

Pri dodaní si starostlivo prekontrolujte spolu s dopravcom stav zásielky (neporušenosť pásky, príp. Poškodenie krabice), v prípade, že je zásielka neúplná alebo poškodená, zásielku by ste nemali preberať. Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, je potreba o tejto skutočnosti čo najskôr informovať buď prepravcu, alebo našu spoločnosť, v závislosti od druhu vybranej prepravy.

Česká Pošta

Pokiaľ poškodenú zásielku prevezmete a zistíte poškodenie tovaru až po odchode prepravcu, reklamáciu uplatnite najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní na Vašej pobočke Slovenskej Pošty. Budete potrebovať kompletné balenie zásielky, faktúru k tovaru a OP. Pracovník Slovenskej pošty s Vami spíše zápis o škode a protokol o uplatnenie nároku na náhradu škody. Potom nám tiež bezodkladne oznámte podrobnosti prostredníctvom e-mailu pradlo@inprodej.cz (uveďte číslo objednávky, čo konkrétne nie je v poriadku a v neposlednom rade tiež kontakt priamo na seba). Najneskôr počas nasledujúceho pracovného dňa sa s Vami spojíme s informáciami o ďalšom postupe.

GLS

Pokiaľ poškodenú zásielku prevezmete a zistíte poškodenie tovaru až po odchode prepravcu, je potreba reklamáciu nahlásiť najneskôr do dvoch pracovných dní od prevzatia na zákazníckej linke spoločnosti GLS, tel. +420 567 771 111. Pri nenahlásanie škody do 2 dní od prevzatia zásielky sa podľa prepravných podmienok společnsti zákazník vystavuje nebezpečenstvu zamietnutie reklamácie.

Zásilkovna

Ak ste si tovar vyzdvihli osobne, vždy si dôkladne prekontrolujte zásielku pri prevzatí. Ak neskôr napriek tomu zistíte, že tovar je mechanicky poškodené, kontaktujte obratom Zákaznícku linku spoločnosti Zásilkovna na tel. +420 216 216 516. Na neskoršie reklamácie bohužiaľ nemôže byť braný zreteľ. Tovar nesmie byť použitý - po použití nemožno vylúčiť, že reklamácia bude z pochopiteľných dôvodov zamietnutá. K reklamácii tovaru je nutné dodať všetok obalový materiál vrátane výplní.

 

Ak bola zásielka v poriadku, ale tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu, obratom nás prosím kontaktujte prostredníctvom e-mailu pradlo@inprodej.cz (uveďte číslo objednávky, čo konkrétne nie je v poriadku a v neposlednom rade tiež kontakt priamo na seba) a my Vám následne poradíme, ako ďalej postupovať.

 

<< späť na Všetko o nákupe