Zavolajte nám (Po-Pi 9-14)

Výmena a vrátenie tovaru

Na tejto stránke nájdete informácie, ako postupovať, keď zakúpený tovar pre Vás nie je to pravé a chcete ho vrátiť či vymeniť.

Ako môžem tovar vrátiť či vymeniť?

V prípade, že ste spotrebiteľ, máte podľa § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu, a to v lehote 14 dní, ktorá začína plynúť nasledujúci deň po prevzatí tovaru spotrebiteľom - u nás je táto lehota predĺžená až do 30 dní od prevzatia tovaru.
Ak sa rozhodnete využiť tohto práva, je nutné nám v stanovenej lehote odoslať vyplnený Formulár pre odstúpenie od zmluvy spolu so zakúpeným tovarom na adresu:

Sempra fashion s.r.o.
Nádražní 1705/48
785 01 Šternberk

Pokiaľ ale tovar nakupujete v rámci svojej obchodnej alebo podnikateľskej činnosti (o čom rozhoduje uvedenia IČO na nákupnom doklade), právo na odstúpenie ani na výmenu tovaru Vám nevzniká.

Vrátený tovar uveďte do pôvodného stavu (v originálnom obale, s neporušenými visačkami a samozrejme nenosené) a dobre ho zabaľte, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy.
U spodného prádla je nutné dodržať hygienické opatrenia pri skúšaní - bielizeň sa skúša vždy na vlastné spodnú bielizeň, nikdy nie na holé telo . Ak nie sú stanovené hygienické podmienky dodržané, išlo by už o tovar, ktorý nemožno na základe smernice 97/7 / ES o ochrane spotrebiteľa vzhľadom na zmluvy na diaľku pre svoj charakter vrátiť.

Upozorňujeme, že na výmenu tovaru nie je žiadny právny nárok a teda si vyhradzujeme právo jednotlivé prípady posudzovať individuálne a prípadne požiadavka na výmenu tovaru bez udania dôvodu zamietnuť.

  • Dodržanie 30 dňovej lehoty

    Pre dodržanie lehoty je rozhodujúce, kedy je odoslaný Odstúpenie od zmluvy (a to aj e-mailom). Doručením sa rozumie informácia, že chcete od zmluvy odstúpiť, prípadne samotnej doručenia odstúpenia aj s tovarom.

    V čo najkratšom termíne od zaslania tohto odstúpenia je potrebné, aby ste nám odovzdali zakúpený tovar. V tomto prípade nevzniká právo na úhradu nevyhnutných nákladov spojených s prepravou tovaru k predávajúcemu.

  • Aké dokumenty priložiť?

    K vrátenému tovaru odporúčame vždy priložiť dokument, ktorý potvrdí, že ste tovar zakúpili u nás a uľahčí nám identifikáciu daného tovaru a požiadavke.
    Najlepšie možnosťou je zaslať vyplnený Formulár pre odstúpenie od zmluvy a prípadne kópiu nákupného dokladu, ktorý bol priložený k zásielke.

  • Aké budú náklady?

    Náklady na vrátenie tovaru sú na strane kupujúceho. Kupujúci je taktiež povinný uhradiť novú cenu dopravy v prípade výmeny tovaru.

    • Cena nového tovaru je rovnaká - v tomto prípade pri prevzatí novej zásielky platíte iba poštovné.
    • Cena nového tovaru je vyššia - platíte rozdiel v cene + poštovné.
    • Cena nového tovaru je nižšia - od ceny vráteného tovaru odpočítame cenu nového tovaru a poštovné, vzniknutý preplatok Vám zašleme späť na účet a Vy pri prevzatí nového balíka neplatíte už nič. V prípade, že by po odrátaní vyššie uvedeného vznikol nedoplatok, bude Vám tento doúčtovaný.

Na novo vybrané zbož si urobte novú objednávku, a do poznámky k objednávke prosím napíšte, že sa jedná o výmenu, ideálne aj s číslom pôvodnej objednávky.

Aký tovar nemožno vrátiť vôbec?

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy napr.

  • u dodávky tovaru upraveného podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu,
  • u dodávky tovaru v uzavretom obale, ktoré spotrebiteľ z obalu vyňal a z hygienických dôvodov ho nie je možné vrátiť (napr. nalepovacie podprsenky, pančuchy, pančuchové nohavice, ponožky a pod.)

V prípade sortimente intímneho charakteru, akým je napr. Spodná bielizeň, tovar nesmie byť nijako používané. Spotrebiteľ má právo si tovar vyskúšať s tým, že dodrží základné hygienické predpoklady takého vyskúšanie - skúšať cez spodnú bielizeň alebo použiť napr. Pribalenej ochrannej fólie (v prípade nohavičiek, plaviek a podobného sortimentu). Ak nedodrží stanovené hygienické podmienky, išlo by už o tovar, ktorý nemožno na základe smernice 97/7 / ES o ochrane spotrebiteľa vzhľadom na zmluvy na diaľku pre svoj charakter vrátiť.

Potrebujete len inú veľkosť?

Ak si prajete inú veľkosť či farbu, nie je nič jednoduchšie ako si vytvoriť na www.perfektne-pradlo.sk novú objednávku. V prípade, že tovar s požadovanými parametrami na e-shope nenájdete, nemáme ho už bohužiaľ k dispozícii.

Nevyhovujúci tovar môžete do 30 dní vrátiť bez udania dôvodu - viď Odstúpenie od zmluvy.

TIP: Ak sa nemôžete rozhodnúť medzi dvoma veľkosťami, neváhajte a objednajte si na skúšku pokojne obe dve. Tú, ktorá Vám nebude, môžete do 30 dní vrátiť.