Zavolajte nám (Po-Pi 9-14)

Najčastejšie otázky

Vytvorili sme pre Vás súbor najčastejších otázok, na ktoré nájdete odpovede nižšie.

 

1. Môžem si kúpiť tovar z e-shopu v sídle Vašej firmy alebo v kamennom obchode?

Náš e-shop predáva tovar len prostredníctvom internetu, kamenné obchody ani vlastné výdajné miesta neprevádzkujeme. Osobne si môžete tovar vyzdvihnúť na pobočkách siete Zásilkovny, ktoré sú rozmiestnené po celej republike.

 

2. Za ako dlho mi objednaný tovar odošlite?

Tovar, ktorý je s dostupnosťou Ihneď k odoslaniu a Skladom odosielame obratom po obdržaní platby za objednávku.

Tovar s dostupnosťou 3 pracovné dni odosielame v priebehu 3 pracovných dní. U tovaru, ktorý je na objednávku, uvádzame predpokladaný termín dodania, a ten Vám ešte raz potvrdíme / upresníme pri potvrdení Vašej objednávky.

 

3. Aká je cena za zaslaním balíka v Českej republike?

Aktuálne možnosti a ceny dopravy nájdete podrobne uvedené tu.

 

4. Aká je cena za zaslanie balíka na Slovensko?

Aktuálne možnosti a ceny dopravy nájdete podrobne uvedené na tejto stránke.

 

5. Ako môžem za tovar zaplatiť?

Platbu môžete uskutočniť týmito spôsobmi:

- platba kartou online - najrýchlejší a úplne bezpečný spôsob platby

- platba vopred na účet - tovar odosielame po pripísaní platby na náš účet

 

6. Možno objednávku dodatočne upraviť?

Storno objednávky a zmenu adresy môžete vykonať, pokiaľ objednávka ešte nebola vyexpedovaná, prostredníctvom e-mailu objednavky@perfektnipradlo.cz (uveďte číslo objednávky a požadovanú zmenu). U ostatných zmien býva najjednoduchším riešením storno objednávky a vytvorenie novej.

Podrobnejšie informácie o zmenách objednávky nájdete tu.

 

7. Čo keď si objednám tovar, ktorý mi nebude sedieť?

Žiadny strach. Aby ste mali dostatok času na vyskúšanie a rozmyslenie, rozšírili sme dobu pre vrátenie alebo výmenu tovaru na 30 dní od prevzatia tovaru. Viac informácií, ako postupovať v prípade vrátenia tovaru, nájdete tu.

 

8. Môžem zakúpený tovar vrátiť?

V prípade, že ste spotrebiteľ, máte podľa § 1829 ods. 1 Občianskeho zákonníka právo zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu, a to do 14 dní od dátumu prevzatia tovaru. Teraz sme dobu predĺžili dokonca na 30 dní. Nárok máte aj v prípade, že objednávku urobíte po internete s osobným odberom na niektorom z výdajných miest. Pri nákupe ako podnikateľský subjekt (rozhoduje uvedenia IČ na faktúre), odstúpiť od zmluvy nemožno.

Všetky informácie ohľadom vrátenia tovaru nájdete tu.

Vrátený tovar rozhodne nezasielajte na dobierku - zásielky na dobierku nebudú prijaté! Ďakujeme za pochopenie.

 

9. Za ako dlho a akým spôsobom dostanem peniaze za vrátený tovar?

Peniaze za tovar Vám zašleme na Váš bankový účet najneskôr do 14 dní od prevzatia vráteného tovaru. Ak ste platili kartou, platba Vám bude vrátená späť rovnakým spôsobom. Náklady na vrátenie tovaru sú na strane kupujúceho. Vrátenie peňazí poštovou poukážkou nie je z technických dôvodov možné.

 

10. Aká je prevádzková doba Vášho zákazníckeho centra?

Sme Vám k dispozícii každý pracovný deň od 9.00 do 18.00 hod. Ak sa k nám nedovoláte, napíšte prosím na e-mail objednavky@perfektnipradlo.cz svoju otázku a telefónne číslo. Obratom Vám zavoláme sami. Ďakujeme za pochopenie!

 

11. Môžem odoslať objednávku bez registrácie?

Áno, v našom e-shope NIE JE nutná registrácia na objednanie tovaru, ale registráciou v našom e-shope získate ďalšie výhody.

 

12. Chcem reklamovať tovar, ako to mám urobiť?

V prípade reklamácie kvôli výrobnej vade pošlite tovar späť spoločne s kópiou faktúry a k zásielke popíšte závadu. Môžete tiež využiť reklamačný formulár, ktorý nájdete tu. Budeme sa snažiť Vašu reklamáciu vybaviť čo najrýchlejšie. Pamätajte však, prosím, že nie sme výrobca tovaru, ale predajca. Každú reklamáciu musíme riešiť priamo s výrobcom, čím sa doba reklamácie môže predĺžiť. Nikdy však nepresiahne 30 dní daných zákonom.