Storno objednávky a zmenu adresy môžete vykonať, pokiaľ objednávka ešte nebola vyexpedovaná, prostredníctvom e-mailu pradlo@inprodej.cz (uveďte číslo objednávky a požadovanú zmenu). U ostatných zmien býva najjednoduchším riešením storno objednávky a vytvorenie objednávky novej.
Najjednoduchším spôsobom, ako pridať do objednávky nový tovar, je urobiť si objednávku novú a potom e-mailom na pradlo@inprodej.cz požiadať o zlúčenie objednávok dohromady (aby ste neplatili 2x poštovné). Zároveň môžete tiež požiadať o storno položky z pôvodnej objednávky - možno vykonať len, pokiaľ objednávka ešte nebola vyexpedovaná.
Zmeniť spôsob dopravy možno prostredníctvom e-mailu pradlo@inprodej.cz, pokiaľ objednávka ešte nebola vyexpedovaná. Čiastka za dopravu Vám bude zmenená podľa novozvoleného spôsobu dopravy.
Čokoľvek potrebujete vo svojej objednávke zmeniť či zrušiť, neváhajte nás kontaktovať na e-mailu pradlo@inprodej.cz, rádi Vám poradíme.