Zavolajte nám (Po-Pi 9-14)
Strihy podprseniek pod lupou III. - Push-up podrsenka. Prečo ju milujeme?

Strihy podprseniek pod lupou III. - Push-up podrsenka. Prečo ju milujeme?

Admin 18. 08. 2016 Pekná bielizeň

Myslíte, že sa nájde žena, ktoré by sa doma v bielizníku nenašla aspoň jedna push-up podprsenka? Čím to, že sú push-upky takým hitom?

Každá žena túži po plnom a neodolateľnom dekolte. Push-up podprsenka je perfektným vynálezom, ktorý nielenže prsia krásne pozdvihne, ale zároveň je tvaruje a vďaka všitým vypchávkam ich môže zväčšiť napríklad až o dve veľkosti (tzv. "Double push-upky"). A to nielen poprsie, ale aj Vaše sebavedomie.

Push-up podprsenka vie čarovať. Jej vatované tvarované košíčky s integrovanými vankúšikmi z jemnej penovej hmoty prsia pozdvihnú, vďaka čomu pôsobí plnším dojmom. Tento efekt je ďalej podporený kosticami špeciálneho tvaru, ktoré sú posunuté k strane. Bežne sú súčasťou push-up podprseniek aj variabilný ramienka s možnosťou zapnutia okolo krku alebo krížom na chrbte.

 

Komu vďačí push-up podprsenka za svoju slávu?

Kto by si bol pomyslel, že objaviteľom push-up podprsenky bude muž ... Nešlo o žiadneho módneho tvorcu ani dizajnéra, vynašiel ju americkou letecký konštruktér a miliardár v jednej osobe, Howard Huges. Možno jeho povesť hollywoodskeho milovníka a sukničkára bola hnacím motorom k tomuto nápadu.

Svetlo sveta uzrela prvýkrát v roku 1943, rekordy v popularite však začala lámať až v osemdesiatych a deväťdesiatych rokoch. Mimoriadny úspech zaznamenala predovšetkým značka Wonderbra. Ostatne v kampaniach tejto značky oslnila aj Češka Eva Herzigová a Slovenka Adriana Sklenaříková.

Dnes má push-up podprsenku v ponuke úplne každá značka, push-upky nájdete takmer v každej kolekcii a farbe. Prehľadný výber push-upek nájdete potrebné tu.

Vďaka týmto podprsenkám môžeme doma smelo raziť heslo z bilbordov: "Neviem variť. Ale koho to zaujíma? "Verte nám, to posledné, na čo budú Vaše polovičky myslieť, bude jedlo ... Push-up podprsenky naozaj vie robiť zázraky.



Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.